ACTIVITEITEN - SCOUTINGLID worden

Eindeloze activiteiten voor kinderen.
SCOUTS
Activiteiten vanaf 4,5 jaar

> BEVERS
Samen met de staf beleven de Bevers iedere week prachtige avonturen in het dorp Hotsitonia.

> WELPEN
De welpen spelen in de Jungle. Veel sport en spel, klimmen maar ook tochten en droppingen. Lekker spannend samen met de leiding..

> SCOUTS
De Scouts spelen het spel van Scouting geheel in hun wereld. Puberend de wijde wereld ontdekken, waarbij samenwerking en zelfstandigheid een belangrijk opnderdeel vormen.

> EXPLORERS
De explorers beginnen al heel veel zelfstandig te doen, waarbij ze wel nog in de gaten gehouden worden door de begeleiding, maar veel moeten ze zelf doen. Zoals het programmeren en de organisatie van de kampen.

In iedere speltak beloven de scouts, tijdens de installatie waarbij ze alle insignes op de blouse gespeld krijgen en de das met dasring mogen dragen, zich aan de scoutingwet te houden. Natuurlijk geheel aangepast aan hun wereld.

Wij geven alle gedetailleerde informatie die je nodig hebt!
Created by SiteOnlineWizard Design
Neem contact met ons op!
Connect with us