NA SCHOOL - SCOUTINGLID worden

Eindeloze activiteiten voor kinderen.
SCOUTS
Na School
"Twee uur Scouting, betekend twee uur sport, spel en creativiteit."
Avontuur
Iedere opkomst weer verschillende avonturen
Of in het dorp Hotsjietonia, of in de Jungle. De Bevers en de Welpen maken iedere week weer verschillende avonturen mee. De welpen gaan vaak naar het bos maar een ijsje eten is ook lekker. Of ze beklimmen onze klimmuur of spelen ion de nesthokken. De Bevers maken die avonturen vooral mee met hun leiding die een van de figuren aannemen om het exra spannend te maken.
CreativiteiT
En wat creativiteit betreft zijn wij de beste
In iedere speltak worden creatieve programma's georganiseerd. De Bevers kleuren veel, de Welpen tekenen en de Scouts maken maskers van gips. De Explorers maken houten logo's om hun afdeling op te leuken. En zo is nog meer creativietit dat regelmatig in de programma's van de scouts naar voren komt.
Sport en Spel
Sport en Spel.
Sport en Spel is natuurlijk heel gezond voor de scouts. Baden Powell, die Scouting in 1907 heeft gesticht, vond dat al heel erg belangrijk. Dus bosspellen, klimmen, maar ook laser gamen of paardrijden kom je vaker in onze programma's tegen. Ook gaan we regelmatig zwemmen of we lopen een mooie tocht, dropping of een hike, dat dan weer tijdens de zomerkampen wordt gehouden.
Created by SiteOnlineWizard Design
Neem contact met ons op!
Connect with us